مطالب مرتبط:
برگزاری همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان بدره
آزادگان سرافراز شاغل در دادگستری اردبیل تجلیل شدند
برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان در بردسکن
تصاویر/برگزاری همایش تجلیل از آزادگان در شهرستان بدره
برگزاری همایش تجلیل از آزادگان در آستانه اشرفیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 08:352024-08-18سياسي

آزادگان سرافراز رفسنجان تجلیل شدند 


به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی، آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان شامگاه 27 مردادماه با حضور فرماندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، - ایسنا/کرمان به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی، آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان شامگاه 27 مردادماه با حضور فرماندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور رفسنجان در محل خانه حاج آقاعلی بزرگترین بنای خشتی ایران و جهان برگزار شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، آزادگان آبروی این مملکت هستند و با سختی هایی که در زمان رژیم بعث عراق کشیدند باید بیشتر از این عزیزان یاد شود و فراموش نشوند.

مصطفی دهقان رجبی افزود: ایرانیان در دوران دفاع مقدس که به بند و اسارت بعثی های کشور عراق درآمدند، با مرارت و سختی های فراوان و شکنجه هایی که طاقت هر انسانی را از بین می برد به مقامی رسیدند که مایه افتخار مملکتمان هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما ایرانیان که زندگی و امنیت کشورمان را مدیون و مرهون ایثارگری های این قشر هستیم، سپاسگزاری از آنهاست.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - رییس بنیاد شهید - آزادگان - سالروز ورود آزادگان - شهرستان - تجلیل از آزادگان - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان سرافراز رفسنجان تجلیل شدند 

آزادگان سرافراز رفسنجان تجلیل شدند